אישורי הגעה

כמה אורחים יגיעו לאירוע? מי יצטרך הסעה?? בשביל זה אנחנו פה!

אז איך זה עובד? כעשרה ימים לפני האירוע נתחיל עם אישורי ההגעה בתחילה נשלח הודעת סמס עם פרטי האירוע ותמונה של ההזמנה שלכם,יומיים לאחר מכן נתחיל בסבב שיחות לכל מי שלא ענה להודעת סמס – נברר מי מגיע, כמה מגיעים ואם אנשים צריכים הסעה או כל דבר אחר..

אצלנו אין הגבלה של ניסיונות ההתקשרות לאורח כי בסופו של דבר יש לנו אינטרס משותף- אתם רוצים לדעת כמה אורחים יגיעו לכם ואנחנו לא רוצים "הפתעות" באירוע.

לאחר שהסתיימו הסבבים נחזור קרוב למועד האירוע לכלל המוזמנים שהתלבטו או שלא הייתה להם תשובה ככה אף אורח לא נשאר "באוויר".

מהסכום של האנשים שאישרו הגעה מורידים כ-10% והסכום שנקבל תהיה כמות האנשים הצפויה שתגיע .

כמו כן ישנה אופציה לשליחת הודעות תזכורת – ביום האירוע תשלח הודעה לכלל האורחים עם תזכורת לגבי האירוע ביחד עם תמונה שלכם ועם לינק למיקום האירוע.

בנוסף ניתן לשלוח גם לאחר האירוע הודעת תודה שבה אתם מודים לאורחים שהגיעו ביחד עם תמונה שלכם- את ההודעה ניתן לשלוח מכל מספר כך שיהיה  אפשרי לשלוח גם מהמספר האישי שלכם.

סידורי הושבה

דואגים שיפתחו לכם שולחנות רזרבה ללא סיבה? שדודה חנה תשב עם החברה מהצבא באותו שולחן?  בשביל זה אנחנו פה!

בסיום תהליך אישורי ההגעה נעבור לסידורי ההושבה.

סידורי ההושבה מתבצעים באמצעות תוכנה ממוחשבת ומתקדמת שבה אנחנו מזינים את רשימת האורחים שאישרו הגעה ואת הסקיצה של האולם – מה שנשאר לכם לעשות זה רק "לגרור" את האורח לשולחן הרצוי. התהליך עצמו מלווה על ידנו ולכל שאלה או הכוונה אנחנו זמינים..

בערב האירוע דיילות שלנו יעמדו בכניסה עם עמדות ממוחשבות וברגע שהאורח מגיע הוא מקבל פתק מודפס עם שמו ומספר השולחן שבו הוא יושב, משם מנהלי האירוע שלנו יכווינו אותו לשולחן שלו.

בכל רגע נתון אנחנו יכולים לדעת כמה אורחים הגיעו, כמה יושבים בכל שולחן וכמה אורחים עוד צריכים להגיע ככה שיש לנו מעקב און ליין ולא נופתע משום דבר.

יום למחרת האירוע אתם מקבלים דוח מסודר עם רשימת האנשים שהגיעו לאירוע ולקחו פתק ועם האנשים שלא הגיעו ככה שלכם יהיה קל לנהל את מעקב המתנות ופשוט לרשום ליד כל שם את הסכום.

ניהול בר וחלוקת אלכוהול

כמה אלכוהול ישתו באירוע? ואם יפתחו סתם בקבוקים?? בשביל זה אנחנו פה!

לפני האירוע נייעץ לכם כמה אלכוהול להביא לפי כמות הקהל שלכם, אחוז הצעירים, יום האירוע ועוד..

בערב האירוע אנחנו מקבלים מכם את האלכוהול שהבאתם ובמהלך כל האירוע נדאג לחלק אותו לפי דרישתכם – אם זה על כל שולחן / רק אצל החברים או רק בבר הכל בהתאם לדרישה שלכם- אנחנו נדאג שבבר לא יפתחו סתם בקבוקים ונעשה איתם "ראש בראש" בקבוק מלא תמורת בקבוק ריק ככה נוודא שלא נפתחים בקבוקים לחינם.

במהלך האירוע נוודא שיש מספיק אלכוהול בשולחנות ושלא חסר לאף אחד כלום ולאחר המנה עיקרית כשהאורחים קמו מהשולחנות נדאג לאסוף את הבקבוקים ולהעביר אותם לבר ככה שישתמשו בהם.

בסוף האירוע אנחנו נרכז את כל הבקבוקים ונגיש לכם דוח מסודר עם כמות הבקבוקים הריקים, כמה בקבוקים נפתחו וכמה נשארו סגורים.

ניהול וארגון האירוע

מתי תתחיל החופה ומי ידאג לכל הדברים?  רוצים ראש שקט?? בשביל זה אנחנו פה!

אירוע מורכב מהמון גורמים – החל מנותני השירות והספקים וכלה באורחים.

אז נכון שיש מנהל אירוע לאולם אבל הוא מנהל אירוע של האולם! לא מנהל אירוע שלכם

אנחנו כאן כדי לפקח על הכל ולדאוג שהכל יהיה כמו שצריך וכמו שרציתם:

החל בלוח הזמנים- מתי תתחיל חופה ומתי תצא מנה, האם הכלה צריכה להחליף שמלה או רק תסרוקת, האם צריך כסא לסבתא בחופה או עוגת יומהולדת לדודה, פיקוח על נותני השירות ועל התנהלות האולם, וידוא ניקיון בשירותים ועוד עשרות דגשים קטנים שלכם ושלנו שיחד יוצרים לכם את האירוע המושלם.

אנחנו ניתן לך שקט נפשי באירוע שלכם ולכם ישאר רק לבא להנות.

סגירת תפריט